2010. május 14., péntek

Vacsora Zizinél - 1. rész (Élménybeszámoló)

Múlt vasárnap végre én is vendégül láttam a lányokat. Igaz, csonka volt a csapat, ugyanis Siccike igazoltan (családi betegség) miatt távol maradt. Az időpontot - közös megegyezés alapján - nem akartuk megváltoztatni miatta, mert így is nagyon nehéz összeszedni a kis csapatot egy-egy alkalomra.

Délelőtt még javában kószáltam a Konyha kiállításon, meg a Culinarisból is be kellett szereznem egy-két dolgot még az estebédhez, így délután fél 3-ra értem haza, a lányokat meg 5 órára vártam!!! Hát onnantól kezdve nem volt megállás... :) Le se tettem a kezemből a fakanalat és a kést!

Sokat gondolkodtam a menün, hogy vegyem reformosra és legyen benne árpagyöngy, hajdina, stb., amikkel még nem nagyon próbálkoztam, vagy maradjak a modern vegánnál, amiket általában főzni szoktam (vegetáriánus formában is, ugyanis tejterméket, tojást alkalmanként fogyasztunk). Hát maradtam. Ráadásul olaszba fordult a menü, Kriszta szakácskönyvének köszönhetően. A könyvben a receptek nem mindegyike vegán, de én vegánosítottam. Egyedül a desszert receptje származik máshonnan, Makinál tanultam a főzőiskolában.

Menü:
Előétel: babos zsályás falatok (crostini di fagoli)
Leves: toszkán paradicsomleves (pappa al pomodoro)
Főétel: laskagombás spárgás polenta (polenta con funghi e asparagi)
Desszert: kókuszos kávés panna cotta (panna cotta al cocco e caffe)
Ital: citromos mentás limonádé, rosé bor

Folyt. köv. a receptekkel!

6 megjegyzés:

  1. én is:) a főmenüre már keresem itthon a megfelelő időpontot!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól hangzik, biztos nagyon finom volt! Kíváncsi vagyok a receptekre és a fotókra!!!:))

    VálaszTörlés
  3. Tényleg minden nagyon fincsi volt, de nálam az előétel és a leves volt az abszolút favorit!

    VálaszTörlés
  4. Na, fent van az előétel és a leves receptje! Főzzetek lányok!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Zizi, Klasszak a kaják, de hol vannak a képek a csoportról? Vagy nem készült egy sem? Kár lenne...

    VálaszTörlés